Powered By Blogger

13 Haziran 2010 Pazar

Handsfree / büyük büyük kuzenim için!


Gülhan'ın Galaksi Rehberi diye muhteşem bir program var, dünyanın en neşeli kadını almış sırtına çanta, yanına kameraman hem gülmekten kırıp geçiriyor olanca neşesiyle hem de dünayı getiriyor önünüze.. Programın sonunda jenerikle akan bir şarkı var! Sonny-J'in Handsfree diye bir şarkısı! Öyle keyifli bir parça ki ben de babamın en sevgilisi, benim en bir büyük kuzenim olan Baş Kuzen'ime gönderiyorum bu şarkıyı o da dünyanın başka bir köşesinde dinleyip neşelensin diye :) Hem de sözleri çevirdim ki dinlerken daha anlamlı olsun hepiniz için ;)
Buradan dinleyin:
Eğer ellerimden tutarsan
Hiçbir şey aynı kalmayacak
Eğer ellerimden tutarsan
Her şey değişmeye başlayacak
Yaz gelecek, bahar gelecek
hayat devam, hep devam edecek
ben sıkıldım gözyaşı dökmekten
küçücük bir alan bulabilsem
yüzümdeki gülümsemeyi çizmek
ve geçmişi silmek için

Eğer kış gelirse ve ben etraftaysam
ilk kar yere düşerken
elimden ne gelir ki
yaz gecelerinin
koyu karanlığındaki soğukla bile
savaşacak gücüm yokken


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder