Powered By Blogger

16 Şubat 2011 Çarşamba

MEŞHUR ŞEF KİMDİR?

 


http://www.meshursef.blogspot.com/

  Bazı insanlar yetenekli doğuyor.. Yetenekli oluyorlar işte! Elleri, dilleri, kulakları sürekli bir şeyler yaratmaya ve yorumlamaya sonuna dek açık cinsten oluyorlar.. kimileri onlar için bundan adam olmaz diyor, ama adamı geçtim efsane oluveriyorlar!

  Benim güzel küçük kız kardeşim de tam da o sınıftan işte. Her ne kadar ben hep herkesin gözünde adam olacak çocuk sıfatını üzerimde taşımak zorunda kalmışsam da aslında beni sollayacak olan yetenekle kuşanmış bir boy ufağımdır.

  Gönlünü tiyatroya verdiğinden hiçbirimizin şüphesi yok, ama zaman, mekan, koşul üçlemi nedeniyle meslek eğitimini aşçılıktan yana kullandı -elbette tiyatro eğitimini de alacak- zira yemek yapmanın sanat olduğuna dair inancımız ailece çok kuvvetlidir!

   Şimdi bu genç şefi, meşhur bir şef yapmak için artık icraatlarını yazıya dökmeye karar verdik:

                                          www.meshursef.blogspot.com

   Beni okuyan herkesi, onu da takip etmeye davet ediyorum, onun da blogunda yazdığı gibi: İyi bir aşçının elinden çıkan her tarif, iyi bir oyuncunun Hamlet yorumu kadar lezzetlidir, zira profesyonel yemek, profesyonel sanattır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder