Powered By Blogger

11 Haziran 2011 Cumartesi

Gözyaşı dökerek...



Çiğdem Erken'in çıkması merakla beklenen Kız Kafası albümü sonunda çıktı ve ben bugün dinledim...

Bir şarkı var ki içinde "Ölürsen haber ver" diye... Belki içinde 2.40. saniyede başlayan, o sözleri insanı delip geçen Selçuk Yöntem'in dilinden dökülen şiir olmasa bu kadar zihnimi ele geçirmezdi parça, ama beni darma duman etti...

Bana beni öldür affedene dek, sonra bir gün yeniden dirilt diyen; sesini, nefesini özlediğim ama bir türlü affedemediğim adam, seni öldüremiyorum, ama ölürsen eğer haber ver...

öldümse yüreğinde ben artık / oldukça ölüyüm demek
öldümse belleğinde dönenceleri seçemeyerek
demek ki öldürmüşsün sen beni melek / göz yası dökerek

ama öldüysem nolur haber ver / sana söz vermiştim haber vermem gerek
öldümse kucağında uzaktan sevilerek / öldümse yatağında hınçla sevişerek
öldürmüşsün beni çok severek / benzersiz şişme bebek

ama öldüysem ne olur haber ver / sözümde durmam gerek
haberi yine ben vereyim sana / bilirim en çok sen düşkünsün bana
sevgiden öldürerek

1 yorum:

  1. Bu albümü ve bu şarkıyı o kadar sevdim ki anlatamam..
    Huzur dolu bir albüm..Ve insanı darma duman eden bir parça..

    YanıtlaSil