Powered By Blogger

23 Temmuz 2010 Cuma

Aşk Mümkün mü hâlâ?

Ben öyle severim ki Levent Yüksel'i, öyle bir severim! Her şarkısı, her yorumu başkadır benim için, sesinin rengi, ahengi bambaşkadır! Az evvel hiç açmadığım televizyonumu açayım dedim, tam o anda bir dizide bir şarkı başladı belleğime kazınacak olan: Bir Levent Yüksel şaheseri daha çınladı odamın duvarlarında ilk kez duyduğum... AŞK MÜMKÜN MÜDÜR HÂLÂ? diyordu levent... hayat savurmadan, yıllar sararmadan... zamana aldırmadan, korkmadan utanmadan aşk mümkün müdür hâlâ diye soruyordu muhteşem sesiyle, müziğiyle... benim günlerdir sorduğum soruyu soruyordu bana!

soruyorum ben de işte! AKŞAM KAVUŞMADAN AŞK MÜMKÜN MÜ HÂLÂ? öyle güzel, öyle içten ki bu sözler, benim kalemimden dökülse ancak bu kadar benden olabilirdi, ancak bu kadar sevilebilirdi... saatlerce şarkı söyletildiğim dost meclislerinde bundan böyle en çok söyleyeceğim sözler bunlar bundan sonra... Seviyorum seni Levent Yüksel hem de AŞKLA!




Kim bilir hangi kalpte yanar
Sırça köşkün lambasıdır bu
Işığını gören gözlere
Kaderin hediyesidir bu

Akşam kavuşmadan
Dükkan kapanmadan
Aşk mümkün müdür hala

Hayat savurmadan
Yıllar sararmadan
Aşk mümkün müdür hala
Aşk mümkün müdür hala

Gülünü soldurmadan
Gümüşün kararmadan
Aşk mümkün müdür hala

Zamana aldırmadan
Korkmadan utanmadan
Aşk mümkün müdür hala
Aşk mümkün müdür hala

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder